Virtuální prohlídka


  1. Přístupnost 

    Virtuální prohlídky umožňují zájemcům prohlédnout si nemovitost odkudkoli a kdykoli. Kupující nemusí fyzicky navštěvovat nemovitost, což je zvláště užitečné, pokud jsou vzdálení nebo mají omezený čas.


  2. Úspora času

    Virtuální prohlídka umožňuje potenciálním kupujícím rychleji se rozhodnout, zda je nemovitost pro ně vhodná, a zkracuje dobu, po kterou je nemovitost na trhu.


  3. Realistický dojem

    Virtuální prohlídky často používají 3D vizualizace a panoramatické záběry, které umožňují kupujícím získat realistický dojem o nemovitosti. Mohou se pohybovat po jednotlivých místnostech, získat přehled o rozložení a velikosti prostor a případně si přiblížit detaily.


  4. Širší zájemci

    Virtuální prohlídky mohou přilákat více zájemců, protože umožňují lidem se podívat na nemovitost bez omezení fyzickou přítomností. Tím se rozšiřuje počet potenciálních kupujících a zvyšuje se pravděpodobnost rychlejšího prodeje.



Je důležité poznamenat, že virtuální prohlídky nemohou úplně nahradit fyzickou prohlídku