Sociální sítě

  1. Široká dosažitelnost

    Sociální sítě mají obrovskou uživatelskou základnu, což umožňuje dosáhnout na velké množství potenciálních zájemců o nemovitost. Oslovím tím lidi z různých geografických oblastí a z různých demografických skupin.


  2. Cílené reklamy

    Sociální sítě poskytují pokročilé nástroje pro cílení reklam. Dají se zde specifikovat kritéria, jako jsou věk, zájmy, místo bydliště a další, abychom reklamu zobrazili pouze těm uživatelům, kteří pravděpodobně mají zájem o koupi Vaší nemovitosti.


  3. Vizuální prezentace

    Sociální sítě jsou ideálním médiem pro sdílení fotografií a videí. Můžeme zde vytvořit atraktivní vizuální obsah, který přitáhne pozornost a zaujme potenciální zájemce o nemovitost. Můžeme prezentovat fotografie interiéru, exteriéru, virtuální prohlídky a další.


  4. Komunikace a interakce

    Sociální sítě umožňují snadnou a rychlou komunikaci s potenciálními zájemci. Mohu tak odpovídat na jejich otázky, poskytovat další informace.